Nu har jag inte lång tid kvar att jobba på Biltema och det är både spännande, men väldigt läskigt. Trivs med mina kollegor och arbetsplatsen och det har varit min vardag ett bra tag. Nu känns det verkligen att shit snart jobbar jag inte där, snart kommer jag inte träffa mina nuvarande kollegor om dagarna och det känns så himla konstigt. Förut ville jag bara därifrån, men nu börjar det kännas väldigt tomt. Har så blandade känslor just nu. Självklart är det också spännande att börja på ett nytt jobb där jag kommer träffa nya människor och förhoppningsvis kommer jag skaffa mig nya kompisar. Jobbar den här veckan, sen blir det en vecka i fjällen och efter det har jag 7 dagar kvar på jobbet. Det är så sjukt. 
 
 
En bild från fjällen för tre år sedan med brorsan. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress