30 september 2014

Cozy sweater

2014

 
Älskar verkligen den här tröjan! Den är varm, skön och såååå gosig. Måste verkligen använda den oftare, den är underskattad. Ser ni förresten mina ögon på den här bilden? Tycker de blev så häftiga och verkligen blåa. Ibland älskar jag mina ögon och ibland hatar jag de, haha. Jag är så himla nöjd att jag kan använda photoshop, lovin it! ♥ Man kan göra så häftiga effekter, skärpa och ljusa upp vissa delar. Sen är jag verkligen hur nöjd som helst med mitt gymnasium, fått fina vänner, det är inte så mycket läxor och jag får göra det jag älskar. Hade presentationen av temat jag idag, det gick superbra och jag blev nöjd. Det roliga var att efteråt frågade våran lärare nåt i stil med "vad fick ni veta om Linn?" (Han frågade det efter varje person som redovisat) och det enda som alla svarade var "hon verkar väldigt glad" haha jag skrattade ihjäl mig, ni kanske kan få se det lite senare om ni vill, men lämnade datan i skolan idag för har släpat den fram och tillbaka varje dag den här veckan.
 
Känner att det här inlägget blev väldigt flummigt.. men hoppas att ni förstod nånting haha. Nu ska jag äta middag och sen blir det ph för det är jag fanimej värd!