Vet att jag har varit ifrån bloggen i tre veckor nu, inte med mening dock. Jag är så sjukt skoltrött och det har verkligen slagit mig nu. Hela grundskolan och ettan på gymnasiet har jag ändå varit motiverad till skolan, men nu är det nog. Man går i skolan, gör läxor när man kommer hem, gör läxor på helgen och på loven. NÄR har man fritid? Nästan aldrig. Ibland kan jag känna att jag har massa plugg, men att nä jag måste få ha lite kul också. Som i lördags, jag borde pluggat men gick på hennafesten iallafall för att jag behövde ta en paus och ha roligt. Jag har alltid hatat att behöva gå upp på morgonen, men nu behöver jag nästan släpa mig upp ur sängen. Jag kan ligga kvar när alla mina alarm har ringt och tänka, nej jag kan vara sjuk idag, men det håller inte. Jag ska ta mig igenom den här månaden som lite drygt är kvar och sen är det sommarlov. Förhoppningsvis blir det lite varmare snart också för jag pallar inte med kylan längre. Tar på mig skinnjackan för att jag hoppas att det ska vara varmt, men inser att det inte är det och byter till samma gamla jacka jag har i princip året runt. Den är 7 år gammal, men fortfarande en favorit och funkar i alla lägen (typ). ;) 
 
Jag har helt enkelt känt mig deppig och stressad och därför när jag haft fritid har jag velat umgås med vänner&familj eller kollat på youtube. Det är det enda som gör mig lugn. Men ärligt talat, jag saknar att blogga, fast jag borde inte göra något som stressar mig ännu mer. Så, vi ses när jag har ork, tid och lust att blogga. P&K
 
 
Bilder från förra bröllopet jag var på, snart är det dags igen!