Jag har köpt medlemskap i appen VSCO (redigering av bilder) och har blivit helt förälskad i de färdiga redigeringarna som finns! Så nu blev jag sugen på att göra ett blogginlägg haha.
 
Det här är lite bilder från min midsommar som jag spenderade med mitt underbara kollektiv i Almas morbrors sommarstuga. Vi bara myste, åt mat, badade, spelade spel osv. Så härligt! På vägen hem stannade jag, Mattis och Jonte till vid ett fik och tog varsin våffla, bra avslut på midsommar. 
 
Har en SJUKT bra nyhet att skriva om också och det är att jag kom in på Fotoskolan STHLM! Jag hade i princip gett upp helt och hållet när beskedet inte hade kommit den dagen som de berättade att det skulle skickas ut och så vaknar jag på morgonen dagen efter där det står i ett mejl att de har haft tekniska problem med antagningsbeskedet. Mitt hopp ökade ett snäpp, men jag ville fortfarande ställa in mig på att jag ändå inte kommit in eftersom jag inte vill hoppas för mycket och bli besviken. Gick dock med hopp sen morgonen och äntligen vid 12 den 6 juni trillar det efterlängtade mejlet in i inkorgen, ATT JAG VAR ANTAGEN!
Jag är så jäkla glad och stolt över mig själv och tänk att jag nu ska gå en yrkeshögskola och utbilda mig till fotograf på riktigt. Längtar sjukt mycket.
 
I sommar jobbar jag på grönan i år igen, men den här gången på stora avdelningen och det är så mycket roligare. Jag är på en av de roligaste, även svåraste attraktionerna att lära sig dock, men börjar komma in i det sakta men säkert haha. 
 
Det blev ett rätt långt inlägg, men blir så när jag uppdaterar typ en gång i halvåret.. får se om jag blir bättre eller sämre på att uppdatera, säger så mycket och så blir det aldrig så. Nu ska jag iallafall sova för att min lilla papps fyller 50 år imorgon så blir storfirande.