Ingen är lyckligare än mig just nu, äntligen har vi fått snö och det är ju så himla fint! På gatorna i stan var det mest slask och det är ju aldrig kul, inte heller att skrapa fönsterrutorna på bilen haha, men när det ligger vitt på marken är det underbart. Så härligt att få in ljus i vardagen igen och lagom till december. Har haft en rätt intensiv vecka och kommit hem sent varje dag så nu ska det bli sjukt skönt med helg! Planerna för imorn är att mysa och baka med bästis och kusin, på kvällen julpynta och söndag är det första advent. Ska se till att plåta lite också för vi har ett projekt i skolan att man ska plåta 100 porträtt på 100 olika människor, en rejäl utmaning.. men jag ska sträva efter att lyckas och då måste jag verkligen börja NU så jag kommer igång. Ska kanske åka skridskor på söndag också så den här helgen kommer bli toppen. 
 
Ikväll blir det tv-mys framför semifinalen i idol, väldigt spännande att se vilka som går vidare. Jag och mammsen ska se finalen live i globen nästa vecka så det längtar jag till! Ha en fin helg ♥