5 februari 2018

Seriously

2018

(null)
 
Älskar det här nya snapchatfiltret haha och jag älskar min nya tröja som ni ser på bilden. Köpte den när jag var och storshoppade förra veckan och jag tvekade faktiskt på om jag verkligen skulle köpa den, men Emilia lyckades övertala mig och jag är så glad för det. Den är både skön och snygg och jag tycker faktiskt det passar med rött och rosa på just den här tröjan. För det mesta tycker jag inte alls rött och rosa passar ihop, men ibland gör de faktiskt det. 
 
Okej, så min måndag. Var tillbaka på jobbet igen och börjar såklart med att försova mig, blev bara nån minut sen tills när jag började dock, men fick stressa hemma och på vägen. När jag sen ska starta igång cafét så var det verkligen kaos överallt. Bröd var inte framtaget, disken inte tagen, inget var påfyllt osv osv. Fick panik och när jag sen ska ta en trasa för att torka av något så märker jag att halva lådan med trasor, disksvampar och sådana saker är fylld med vatten. Då fick jag nog alltså. Var nära på att ge upp där, men sakta men säkert lyckades jag fixa i ordning igen. Sen har det varit full rulle hela dagen, inte jätteskön start på veckan så jag hoppas det blir bättre imorn. Nu är jag iallafall hemma! Behöver städa i mitt rum och garderoben, men först ska jag bara vila i min säng för det behöver jag.