31 mars 2015

Mardi

2015

Hej på er! Vet att jag tar en liten paus från bloggen minst en gång i veckan, men det är skönt och så får jag en massa inspiration medans. Har till exempel hittat en ny blogg som ger mig massor av inspo. Vet egentligen inte varför jag ursäktar för bloggen har jag ju för att jag tycker om att blogga, men jag själv gillar bloggar som uppdaterar ofta. En bloggfri dag per vecka är lagom och om jag inte har lust att ta paus gör jag ju inte det utan det är bara när jag verkligen inte har någon lust alls att sitta vid datan.
 
Till min dag och hur jag mår, troligtvis fått en sträckning i sidan från gympan i fredags som gör jävligt ont och idag ramlade jag och slog till rumpan.. inte kul alls haha. Elsa skulle luta mig mot sig och då ramlade stolen och jag föll pladask på golvet och det var rumpan som tog stryk. Tappade andan också och var helt vimsig och drabbades av ett skrattanfall i flera minuter.. men jag överlevde! ;) Inte någon produktiv dag direkt, kollat på film på historian och sen på digitalt skapande kollade min grupp på film medans de andra höll på att redigera klart sin skräckfilm. Vi visade upp våran och jag kan nog tycka att det var en av de bästa om inte den bästa.
 
Igår satt jag och fixade en tillfällig header för var så himla trött på vinterbilden, men ska fixa en mer permanent header snart och kanske ändra lite i den övriga designen. Den duger så länge iallafall..
 
NU: Öva på mitt engelskatal som jag ska hålla imorgon.
 
 
We♥it