28 april 2019

Idag är en bra dag

2019

Nu är det mycket som händer och idag har jag gått runt så lycklig hela dagen och jag vet faktiskt inte riktigt varför, men härligt har det varit. Vi förbereder just nu och håller på inför vår examensutställning samt bildfolk, ett klassmagasin typ. Dessutom har jag träffat en person två gånger och vet verkligen inte hur jag ska hantera det. Mycket tankar som snurrar runt runt och om en månad flyttar jag hem igen. Tiden har gått så fort och det har varit ett av de bästa åren i mitt liv. Kommer vara så jävla sorgligt dagen då vi skiljs åt jag och mitt kära kollektiv. Älskar människorna jag bor med, älskar mitt rum, älskar att man kan gå överallt, älskar Jönköping. 
Vissa kommer bo kvar så kommer hälsa på, men förstå att någon annan kommer bo i mitt rum då? så sjukt.
 
Fick ett mejl i förrgår om att jag kommit till provdagarna till fotoskolan i mitt kära Stockholm och jag är så glad. Dock ska man inte säga hej förrän man hoppat över bäcken eller hur man säger, för det är bara halvvägs än så länge. Nu kan jag iallafall visa upp mig och visa hur mycket jag verkligen vill det här, sen är det bara att göra mitt bästa och hålla tummarna. Ångrar lite att jag inte har gjort mer inlägg om året, men tror jag ska göra en recap eller något i den stilen, för det här är ett minne jag aldrig vill glömma bort.