27 augusti 2019

VKF19

2019

Hej fina underbara ni!
 
Nu har jag äntligen börjat Fotoskolan STHLM och det känns så overkligt. Vi har en introvecka nu med massa information, studiebesök, haft en tidigare elev på besök och imorn har vi vår första fotouppgift. Det börjar lite långsamt nu och sen kör vi nog igång på riktigt nästa vecka! Har en kort examination på fredag också, man ska diskutera några frågor muntligt om veckan och ens tankar osv. Jag är så himla taggad på dessa år och verkar ha supertrevliga klasskompisar, pratat med några stycken och känner bara att allt är så himla rätt och börjar trivas så bra. Än så länge har det ju bara gått två dagar, så får se hur jag känner om en vecka haha.. men det är skönt att det börjar bra iallafall! Efter skolan mötte jag upp lilla pappsen och så gick vi på en modevisning av Maxjenny som han blivit inbjuden till, superkul med något sådant i vardagen och det höjde bara min dag och humör ännu mer. 
 
Nu ska jag gå och sova, börjar 10 imorn men tänkte gå upp och duscha lite tidigare samt så vill jag känna mig pigg och behöver ändå gå upp i hyfsad tid. Ska nog försöka uppdatera någon gång i veckan nu, vi får allt se hur det går men det är min plan iallafall. :) 
 
 
Bästa kollegorna på grönan där jag nu jobbat mitt sista pass ❤