Snart är den här terminen slut och vi går mot sommar, hur sjukt är inte det? Är inne på den sista kursen och just nu håller vi på att tuscha beautybilder. Det är sjukt intressant, men väldigt tidskrävande. Det är så satisfying när man klickar före och efter och ser alla finnar man tagit bort och all hud som man har jämnat ut. Vi har en retuschör som föreläser den här veckan och det jobbiga är att när hon gör det känns det så lätt och som att man fattar allting, så sätter man sig själv och det går skit haha. Men det är väl bara att öva och öva. Lite kul är det att sitta och pilla, men jag har inte för mycket tålamod så tur att jag inte valde bildbehandlar linjen! Hade inte klarat av det haha. 
 
Annars då, livet går lite upp och ner just nu. Försöker att inte lägga min energi på fel saker utan tänka positivt och lägga min tid på det som känns rätt. Ibland är det svårt att vara mig. MEN nästa helg längtar jag sönder till för då sticker jag ner till mina favoriter nere i jönkan! Inte träffat de sedan februari så jag längtar ju ihjäl mig. Sista gången jag kommer vara i mitt älskade kollektiv. Året där är ju bland det bästa jag gjort och aldrig trodde jag att jag skulle hitta så underbara människor när jag tackade ja och började planera min flytt ner. Nu är tiden kommen då alla flyttar ut och alla kommer klippa sina band till huset och säga hejdå för gott. HELT SJUKT och såklart måste jag vara där. Det är så svårt att veta hur man ska göra just nu, så fort solen är framme är det som om viruset inte existerar och alla i Sverige lever på som vanligt. Då är det inte så lätt att tänka att man ska hålla sig hemma. Förutom några vändor in till stan och bilresa fram och tillbaka till jobbet, så håller jag ju mig för det mesta hemma. Men detta är något jag bara inte får missa så jag kanske strider mot de "regler" som finns och jag orkar faktiskt inte bry mig. Saknar de som in i helvete just nu. <3 
 
Nu ska jag gå och se en bra film och mysa ner mig med lite gottis. Känns lite skumt nu när det är ljust så länge på kvällarna, fattar inte riktigt när det är läggdags haha men jag försöker att hålla hyfsat normala sovtider eftersom jag faktiskt har skola med föreläsning nästan varje dag samt uppgifter att göra så jag måste upp i tid. Tre uppdateringar på en vecka, vad händer?! antar att jag behöver skriva av mig lite mer nu så förvänta er mer tankespridda inlägg från lilla mig. Kram på er. 
 
 
Min mysklump, för alltid ♥