Hej på er!
 
Vill verkligen blogga, men jag glömmer bort det hela tiden.. måste bli bättre på det och framförallt att ta mer bilder för har insett att jag faktiskt tar väldigt lite bilder. Sen sist har det inte hänt så mycket, fortfarande kvar på samma jobb och söker nytt. Har börjat träna igen och jag ska försöka hålla igång det nu, men tror det blir lättare när våren kommer och som jag längtar! Imorgon tänkte jag göra lite nytta och inte sova halva dagen innan jag åker iväg och jobbar. Ska träna på morgonen (hemma, gym får bli nån gång ibland men inte aktuellt just nu) och sedan ska jag sätta mig och redigera lite bilder. Har inte gjort det på länge och inte lyft min systemkamera sen i jul, rätt sjukt faktiskt. Saknar att fotografera så jag ska göra det oftare och jobba på min hemsida så jag kan marknadsföra mig själv och ta fotojobb. Ska söka till en utbildning i höst också, så måste kolla efter bilder till ansökningen. Har tre roliga saker att se framemot iallafall: fjällen i början av april, kroatien i slutet av april och en sak i mitten av april, men det får förbli hemligt ett litet tag till.. är på så bra humör just nu haha ska försöka hålla uppe humöret. Ska läsa lite bloggar nu och sen försöka sova för tänkte gå upp runt nio imorgon. Godnatt fina ni, vi hörs förhoppningsvis snart. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress