14 januari 2018

Nytt år, 2018

2018

Har tänkt att jag skulle göra perfekta första inlägget med bra bilder osv, men det har bara gjort så att jag inte bloggat någonting i år och jag tänker, skitsamma. Det har snart gått en hel månad av 2018 och jag har äntligen gått ut på klubb haha. Det var spontant, men jag hade jättekul. I lördags var jag på 21 års fest hos min kompis också, kommer bli en partyprisse i år hahaha, nä men hade det jätteroligt. Blev inte jättebra bilder under kvällen och fotade inte ens mig själv, det var nämligen bokstavstema så alla skulle klä ut sig till något som började på ens egen bokstav, tillslut blev jag Lara Croft från Tombraider och var jättenöjd med det. Från och med nu så kommer jag nog blogga när jag känner för det oavsett hur bra inläggen blir för det är så kul att kolla tillbaka. Sen blir det förhoppningsvis en del inlägg med lite bättre kvalité också, men det är roligare med fler än färre. 
 
Just nu sitter jag och kollar på massa youtubeklipp, har inte kollat på så mycket youtube eller serier för den delen, har varit för upptagen med annat så nu kände jag att jag ville ta igen lite. Jobbar morgon hela veckan och tror nog att jag ska åka och shoppa efter jobbet imorgon, skulle leta efter ett par shorts till helgen som var (bra årstid för det liksom...) och råkade se massa kläder jag vill ha, men hade verkligen inte tid att kolla då så gör det nog imorn eller någon gång den här veckan. Nästa vecka ska jag och Emilia gå på Freed och jag längtar sönder. En del gillar de filmerna och en del inte, jag är den som har sett alla filmer och läst nästan alla böcker, läser just nu Darker ur Christians perspektiv. Nej nu tänkte jag kolla på youtube, serier osv så att jag vid tio typ kan läsa bok och försöka sova tidigt idag. Om jag ska börja morgon vilket jag nu kommer göra tre veckor i rad med mitt nya schema så kan jag inte va en zombie på jobbet med 4 timmar sömn.. jag mår inte bra då och tycker synd om kunderna haha. Jag fungerar, men ju mer timmars sömn desto bättre. Hoppas allt är bra med er och att första månaden på året har vait okej ♥
 
 
 En av de någorlunda bilderna från i Lördags med födelsedagstjejen!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress