Jag har inte blivit frisk än och det har jag mig själv att skylla och jag har dessutom blivit sämre. Men förkylningen kom så olägligt när jag hade massa saker inplanerade. Släkten firade mig i söndags (tur att den här extremt bleka människa drar utomlands snart) och sen var jag på pinchos för att äta middag med tjejerna och de firade både mig och elsi eftersom hon fyller i helgen och det var väldigt mysigt och fick så fina saker. Igår åkte jag hem till bästis bara för att vi saknade varandra så mycket och vi kollade mest på film så jag vilade ju typ.. ;) fick även träffa en läskig papegoja som hon ska vakta i en vecka haha. Idag åkte jag in med pappa för att köpa ett nytt objektiv som jag ville ha till resan, kan berätta mer om det i ett annat inlägg. 
På kvällen började mitt öra göra ont och det ökade drastiskt så låg och grät av smärta ett tag innan alvedonen värkte. Ska till läkaren imorgon iallafall så det blir bra, sen blir jag nog sjukskriven resten av veckan och kanske till och med helgen beroende på vad läkaren säger och hur jag mår. Nu ska jag förbereda inför att sova, godnatt med er. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress