Hej på er!

Blev lite snuvig i tisdag, det fortsatte igår och idag är jag tokförkyld, kul kul. Skulle jobbat idag, men jobbar ju i ett café och där ska man inte stå och hålla på med mat när man är snuvig och hostig så blev en hemma-dag. Imorgon fyller jag 19, say what? Tycker tiden gått så fort och märker att jag inte är lika taggad på min födelsedag nu när jag blir äldre, lite tråkigt faktiskt för känslan dagen innan min födelsedag när jag var runt tolv var obeskrivlig. Hoppade upp och ner av glädje och nu ba, jaha jag fyller år imorgon. Nej men det ska ändå bli kul för jag älskar födelsedagar, tråkigt bara att jag är sjuk. Har legat i sängen hela dagen och kollat på youtube och det ska jag fortsätta med. Här är lite bilder från förra året då jag fyllde 18.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress