10 september 2017

19 år

2017

Nu är jag alltså 19 år och jag har blivit firad på bästa sätt av min fantastiska familj. Kunde knappt sova något på själva natten vilket var väldigt konstigt, lilla barnet i mig kanske ändå finns där nånstans och är spänd över att fylla år. Tillslut kom iallafall mamma och brorsan in och grattade mig med sång, frukost och presenter. Pappa var på gotland så han kunde inte vara med. Jag fick lite sminkprodukter och en supermysig filt, sedan var den största presenten att jag och mamma skulle övernatta på ett hotell i slussen vilket jag har velat så länge så jag blev jätteglad. Hade en lugn morgon och fixade i ordning mig, lyckades locka hela håret med plattång så är lite imponerad av mig själv haha. Efter att vara lite försenad åkte jag och brorsan in till stan för vi skulle äta middag tillsammans på en restaurang. Vi gick först till hotellet så jag kunde lämna min väska och vem var där om inte pappa! han hade alltså hunnit hem från gotland så hela familjen var samlade och åt middag tillsammans, supermysigt. Sen gick jag och mamma tillbaka till vårt hotell, kollade lite film och myste sen somnade vi rätt tidigt. Åt en mysig frukost dagen efter och sedan shoppade vi på stan. Underbar present. ♥
Är fortfarande sjuk, håller nästan på att tappa rösten och har varit väldigt hängig, men förutom det har allt varit bra och jag har fått fina gratulationer osv. Lyckligt lottad tjej. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress