29 oktober 2016

Sönderstressad

2017

Idag var det verkligen en skitdag rent ut sagt. Hatar att jobba helger i caféet, men det ger ju mest pengar liksom så försöker stå ut men idag blev det för mycket. Sjukt mycket folk på helgerna så bildas så lång kö, om någon i kundservice ser finns det typ en som kan hoppa in och hjälpa till, men när det gäller stängningen är det katastrof. Får alltid hjälp av en kille som är jättesnäll, men han slutade en timme innan vi stängde idag så fick inte hjälp med sopor så det slutade med att jag lämnade de i en kundvagn mitt i butiken för blev så less. Det var svinstressigt, var varm och irriterad och när jag kom till omklädningsrummet så bröt jag ihop. Grät så jag hulkade och fick värsta attacken typ, hemskt var det. Var fortfarande upprörd när jag klev in i bilen och höll på att krocka med en bil för att jag bara ville åka hem snabbt. Det blev för mycket och grät typ hela vägen hem och sen möttes jag av öppna armar så det var skönt. Tänkte skippa morgondagen, men lugnat ner mig nu och bestämt att jag faktiskt ska jobba imorgon. För mycket pengar som jag är i behov av, men kanske skippar någon av de andra dagarna. Ska prata med min chef när hon väl är på jobbet men hon jobbar inte i helgen, för jag kan inte jobba kvar om det ska vara sådär stressigt. Skönt att skriva av mig lite och så jäkla skönt att vi ställer bak klockan en timme till vintertid. Nu ska jag be alla vara tysta utanför min dörr och vi har gäster över så de snackar högt. Lite irriterande och de kommer säkert inte kunna hålla sig tysta så blir väl inte så mycket sömn ändå. Säger hejdå till den här dagen och hoppas på en bättre dag imorgon. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress