13 november 2017

Reunited

2017

(null)
 
Igår var vi hela gänget hos Emilia och det var så mysigt att alla samlades igen för det har inte hänt på ett bra tag. Vi spelade lite spel, pratade en massa, drack mojitos och cola shots haha. Det var nog inte riktig shotdricka men den var god iallafall. Och ja, lets face it, vi är inga partymänniskor. Jag ville gärna dra på klubb vilket fortfarande inte hänt (haft åldern inne i över ett år nu liksom), men de andra var inte så sugna på det så vi var hemma. Men men, vi hade det jättebra. Och snaaaart ska jag ut, antingen med tjejerna eller kusin och vår kompis. Vill dansa och träffa människor liksom. När jag kom hem var det farsdagfika med släkten, sen diskade jag när alla gått och sen somnade jag ett tag i soffan haha, så trött. Hoppas er helg var lika bra som min!♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress