3 november 2017

November

2017

 
Nu har vi gått in i novembermånad och det innebär att julen bara är en månad bort. Som den lilla jultok jag är längtar jag så mycket och har faktiskt redan köpt fyra julrelaterade saker. En av de är boken ovan, såg Tanyas vlogg där hon visade delar av boken och fick en sådan julkänsla och tänkte att den måste jag ha. Så jag beställde hem den och har redan börjat läsa och ser framemot vad mer den har att erbjuda. Sedan har jag köpt en julklänning, förbeställt en adventskalender och köpt en julgransdekoration. Kanske gick lite overboard det här året, men jag har ju faktiskt lite pengar nu. Ja, jag sparar ju till en bil så kanske lite dumt, men det känns så skönt att kunna köpa något om man vill ha det. 
Jag mår bättre nu sedan sista inlägget. Dagen efter gick jag till jobbet och jag fick mer hjälp och jag gick dagarna efter det också. Nu har jag lite ledighet som är så efterlängtat. Ikväll är jag barnvakt men i helgen ska jag förhoppningsvis träffa Deniz, känner verkligen att jag behöver spendera lite tid med henne. Nu ska jag fixa i ordning mig och snabbstäda lite innan jag behöver åka. Ha en fin fredagskväll! 
Hemma Hos Felicia

åh Tanya, älskar henne!!! Är boken något du kan rekommendera ? :)

Svar: Samma här! Ja verkligen det finns så mycket i den :)
linnf.webblogg.se

JUNITJEJ

Vilken fin bok!

Svar: Håller med :)
linnf.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress