10 november 2017

Glossybox

2017

(null)
 
Hej fina!
Jag "råkade" ju köpa en prenumeration på glossybox förra veckan haha och i onsdags fick jag hem novemberboxen. Tyckte den innehöll så många bra saker, de sakerna jag blev extra glad äver var en handduk som man tar bort smink med som jag velat pröva och en penna som tar bort oönskat nagellack som jag letat efter. Utöver det så var det en ansiktskräm som ska vara self-tanning, en liten tandkräm och en ögonbrynsgele. Är så nöjd och längtar tills nästa box. 
Nu är jag ledig till onsdag så idag tänkte jag försöka städa och tvätta samt söka jobb. Vi får se vad klockan blir, eventuellt blir det lite Temptation island som jag börjat kolla på. Älskar alla såna underhållningsprogram. Nej nu är det dags att kliva upp ur sängen och äta lite frulle så jag kan starta dagen! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress