13 mars 2017

Sick

2017

Hej vänner!
Här hemma ligger en sjukling och har tråkigt. Utställningen i torsdags gick superbra, i fredags tog jag bilen till skolan och tankade själv för första gången, stolt över mig själv hehe. Sedan sov jag över med jossan och kusin. Lördagen var det mellomys och igår var jag på möte med en familj som jag ska vara barnvakt åt. Efter det blev jag tvärdålig. Snuvig, hostig, halsen är kaos och är helt sänkt. Stannade hemma från skolan vilket var ett klokt val. Imorgon ska jag dock fota ett event vilket inte är så smart, men får knapra alvedon och halstabletter. Just nu vill jag bara ut i solen och klä mig i vårkläder, så sugen på att shoppa också. Att vara sjuk är så himla tråkigt, har inte lust att göra någonting förutom att ligga och dö typ. 
Bild från förra våren.  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress