7 mars 2017

Pink

2017

Älskar mina nya rosa tröja. ♥
Hej fina!
Nu var det ett tag sen, igen. Mitt sportlov har varit superskönt, men tråkigt att vara tillbaka till skolan igen. Igår blev dock skolan inställd på grund av en sjuk lärare i två ämnen så det var rätt skönt. Lovet har sett ut såhär: tog körkort, åkte till Småland för att vara med moster och familj samt fota mina kusiner till mitt gymnasiearbete, simmade med pappa, överaskade bästis vilket resulterade i en sleepover, gick på Mamma Mia the Party och sedan sov mina kompisar över. Söndagen spenderades med lite plugg som jag skjutit upp. Så det var ett väldigt mysigt lov. Nu är vintern tillbaka också vilket inte uppskattas överdrivet mycket. Tog bilen till coop idag och det gick jättebra att köra på morgonen. Sedan följde Emilia med mig hem och då kom typ hela släkten haha. Nejmen Kim och mamma kom också och sedan dök fasters kille upp där också och farmor och farfar och farbro var hemma hos oss. Släktkalas kändes det som. Mysigt att ha Emilia här, dock åkte hon med mig när jag körde i det här skitvädret där jag knappt såg någonting och det var halt osv. Jag tog oss hem iallafall. ;) Lite svårt med det här vädret när man är nybörjare ju. Nu ska jag kolla på youtube och kanske göra en läxa om jag orkar.. puss!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress