16 januari 2017

Vem är jag..?

2017

Jag såg en youtuber svara på dessa frågor och hittade en liknande lista så tänkte, varför inte svara jag med? Det är en lite mer annorlunda lista jämfört med de vanligaste. 
 
På restaurangen
Självklart väldigt orolig och nojig inför maten eftersom jag är livrädd att få ägg i mig, tro mig det har hänt förut på restauranger trots att jag berättat att jag är äggallergiker.. 

 På nattklubben 

Aldrig varit på en så kan inte svara haha, men dags att ändra på det! Jag vill vara den som dansar hela tiden, men om jag känner mig själv rätt kommer jag stå blygt och titta på andra som dansa.. får väl prova och se helt enkelt!

I klädbutiker

Gillar att gå själv och titta på saker i lugn och ro, men när det gäller att köpa något vill jag gärna ha en vän eller någon i familjen med mig som smakråd. Vill iallafall ha typ ALLT i butikerna trots att min garderob redan är smockfull haha. Man kan aldrig ha för mycket kläder.

På flygplan

Är lite rädd i början och slutet av flygningen, annars sover jag eller spelar spel med de jag reser med. 
 
 
 
Hemma en chilldag

Min favorit. Går runt med antingen morgonrocken eller onesien och mysiga sockor hela dagen och kollar på youtube eller serier. Lämnar helst inte sängen heller.  

På café

Sitter aldrig själv förutom någon enstaka gång så pratar med den jag är med och beställer in en chailatte och chokladboll. Finns inte så många bakverk jag tål direkt så har inte så mycket val.  

I skolan
Framför klassen och om jag sitter själv är jag väldigt blyg och tyst, räcker sällan upp handen om jag inte är säker på att jag svarar rätt och är väldigt osäker på mig själv. Annars försöker jag för det mesta göra så gott jag kan i från mig i nästan alla ämnen och strävar mot de högre betygen. I klassrummet är jag annars väääldigt pratig av mig och hatar när mina kompisar sitter med hörlurar och inte hör vad jag säger. 
 
 
I ett förhållande 

Aldrig haft något så kan inte säga, men tror att jag skulle vara den gosiga och kramiga eftersom jag älskar sånt. 

På morgonen

Jag är SJUKT morgontrött och kan seriöst sova hur länge jag vill, hatar att gå upp när alarmet ringer. 

På kvällen

Jag är en nattuggla så kollar gärna serier och youtubevideos till sent på kvällen/natten och är även väldigt effektiv så kan städa rummet eller sitta och redigera bilder mitt i natten, inte så bra haha. Om jag får välja vill jag absolut inte gå och lägga mig tidigt, vilket inte blir så bra på vardagar.. 

Vid kvällsmyset

Äter snacks och dricker läsk med gott samvete för att det är helg och myser ner mig i soffan eller sängen och bara njuter. 
 
 

På bussen

Sitter ganska långt fram beroende på typ av buss, men aldrig bakom dragspelet (kallar det så, men alltså svängpartiet på vissa bussar) på de bussar som har ett sånt eftersom jag är åksjuk. Sover jag nästan alltid på bussar, så jävla skönt. Mindre skönt att vakna och behöva gå av bussen dock. 

På jobbet

Jobbar som barnvakt och i det jobbet har jag koll på exakt allting och vill gör alla mina uppgifter perfekt. Såklart vill jag ha roligt och leka med barnen så är en underhållare och väldigt barnkär. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress