18 januari 2017

Tired af

2017

Hej på er!
 
Igår ville jag egentligen stanna hemma och vila, men knaprade alvedon hela dagen så överlevde både körlektion, en skitkonstig religion/filosofi lektion samt en likanden bildlektion. Den där religionlektionen fick jag verkligen panik på, det enda som räddade mig var ett anteckningsblock, en penna och Emilia annars hade jag gått och slagit sönder något haha nejmen kändes verkligen så. Vår lärare försöker typ göra den lektionen filosofisk and I can't handle that. Jag är en konkret människa som inte klarar av filosofiska och djupa tankar. Jag klarar inte av att man svävar lite ovanför jorden utan jag vill stå jorden. Det var iallafall skönt att ha en liknande bildlektion efter det. Kursen heter estetisk kommunikation, men vi kommer skapa mycket med händerna osv. Jag suger dock på sånt haha, men så skönt att få slappna av lite och inte behöva tänka något. 
Idag har det varit lite bättre, men jag har varit sjukt trött. Vi har haft engelska i tre timmar och våran engelskalärare är vår svenskalärare som knappt pratar engelska på lektionen och det är inte ens bra engelska. Så, ja.. det finns inte så många ämnen jag gillar den här terminen, men det är bara att kämpa för det är ju sista. Sjukt trött på skolan nu och speciellt när vi har såna här lektioner. Får samla alla mina krafter och hitta kämparglöden i mig. Tar för fan studenten i år, det är så galet! Samtidigt så läskigt men kul och spännande. Flaket är klart, jag ska bara beställa en studentmössa för det har jag inte gjort än.. hjälp. 
Nu: göra alla dessa underbara läxor som jag har.. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress