15 januari 2017

Taggad på livet

2017

Ja, iallafall allt som inte har med skola att göra haha. Taggad på att ta körkort, ta studenten, fota, blogga osv. Vill bara gå ut skolan nu så jag kan fokusera på det jag verkligen vill. Har 4 uppgifter och gymnasiearbetet som ligger och nyper mig i baken och jag måste verkligen ta tag i dem. Borde gjort det igår, men då hade vi gäster i princip hela dagen och idag var jag och träffade Hanna vilket var jättekul eftersom vi inte har setts på länge. Satt och fikade och pratade några timmar, så mysigt. Efter det köpte jag nya tuschpennor så jag har suttit och målat i min målarbok och kollat på youtube. Och nu är klockan redan kvart i åtta. Dags att sparkas sig själv i baken med andra ord! Innan jag avslutar det här inlägget vill jag passa på att säga att headern jag har nu kommer inte få stanna så länge till och vill även ändra själva bloggdesignen. Vill ha nytt och fräscht och det kommer snart!
 
(Update: bestämde mig för att byta designen nu direkt haha så originalbilderna får vara kvar ett tag tills jag fotat nya eller hitta några gamla som jag tycker skulle passa) 
 
 
Gammal, måste ta lite nya bilder. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress