29 januari 2017

Cozy

2017

Hur mysig är inte min nya tröja?!! 150 spänn på lager157 och hade presentkort kvar där, kärlek.
Körningen idag gick bra och sen gick jag runt med faster och kusin i stan, åt lunch och sen åkte jag till forum. Nu är klockan för mycket som vanligt och jag har flera saker att göra. Måste tvätta av sminket, borsta tänder, välja kläder till imorn osv. Vet inte vart tiden tog vägen. Den här veckan har vi inte vanligt schema utan det är projektvecka. Har aldrig haft det så har ingen aning om hur det blir, men det är vissa klasser från 1, 2 och 3 som är indelade i olika grupper. Från början var jag själv från trean i min grupp och det hatar jag, men tillslut hamnade jag i Emmas grupp så nu känner jag mig lite mer okej. Vem vet, det kanske blir jättekul och skönt att slippa det "vanliga" skolarbetet och att vi lär känna nya människor. Vi får se helt enkelt. Efter det jobbar jag så blir en lång dag. Ska se till att fixa det sista nu, godnatt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress