21 januari 2017

21.01.17

2017

 
Lördag är bästa dagen på hela veckan för man är ledig hela dagen och så vet man att man har en dag till innan vardagen börjar igen. Sedan är det väl inte så smart att göra som mig och bara ta det lugnt hela dagen när jag vet att jag har saker att göra imorgon. Någon självdisciplin finns det inte riktigt. Har en del skolgrejer jag måste göra så jag borde sluta skjuta upp de så att jag blir av med dem någon gång. Men ja, som man bäddar får man ligga. 
Idag har jag iallafall tagit en lång sovmorgon och kollat klart på portkod 1321 som jag började se igår haha, den var väldigt pinsam ibland men ändå bra. Så nu måste jag jaga rätt på en ny serie igen, typiskt mig. Förutom det så var vi över och hälsade på vår nya granne. Lilla Harry som föddes några dagar innan julafton och han var ju så söt. Hoppas verkligen att jag får vara barnvakt till den lille krabaten när han har blivit lite större. Sedan har jag äntligen beställt min studentmössa! Alla andra har redan gjort det så känner att det är lite sent ute, men nu är det iallafall gjort. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är taggad på studenten alltså, längtar så mycket!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress