8 januari 2017

2017

2017

VÄLKOMMEN 2017

Då har vi gått in i ett nytt år med nya möjligheter. Jag tycker det är skönt eftersom jag trott det varit 2017 nästan hela 2016 haha, men det är året jag tar körkort (om det inte går åt helvete) OCH STUDENTEN! Så sjukt att jag imorgon börjar min allra sista termin i skolan. Det kommer säkert bli högskola eller något senare, men grundskolan och gymnasiet känns som den "riktiga" skolan och den tar slut. Det känns helt sjukt och nervöst, men också skitkul och spännande. Jag har som vanligt inga nyårslöften, men som en youtuber sa så borde man säga mål istället. Så att man har något att sträva efter, men det är inte hela världen om man inte lyckas och man har inte brutit något löfte.

Mitt mål är att ta körkort och försöka blogga och ja det vanliga, att börja träna. Jag kan vara en av de lataste människorna som finns och jag väljer hellre sängen framför gymmet, men nu måste jag ta tag i mig själv. Jag vill träna för att man mår bra av det och det är bara min osjälvsäkerhet som hindrar mig. Jag vill träna och jag har ett gymkort, men att stå i gymmet med massa främmande människor som studerar ut en och tycker att man är pinsam och tränar fel eller använder maskiner fel osv är det värsta som finns. Det är för det mesta i mitt huvud, det är jag som inbillar mig att alla står och stirrar ut en, men det räcker för att vara så rädd som jag är. Men jag vill verkligen övervinna den rädslan. Min plan är till en början att gå dit när jag vet att lite människor är där och att få in ett träningschema som jag vänjer mig vid så att jag vet vad jag gör och kan även göra det när fler människor är där. Jag tänker börja nu på onsdag då jag är ledig från skolan och så får vi hoppas att det går bra. :) Nu hoppas vi att det här året blir ett toppen år! ♥

Lite bilder från senaste tiden. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress