17 december 2017

Snart kommer julen

2017

Nattugglan är i farten igen. Jag hade blogglusten uppe ett tag och har väl inte direkt tappat den, men har varit så himla upptagen. Speciellt när jag har min jobbvecka där jag jobbar 8 dagar i sträck, då kommer jag bara hem och sover i princip. Umgås lite med familjen, kanske kollar något youtubeklipp och sen går jag och lägger mig. Men jag vill ju blogga för att jag dels tycker om att skriva och sen är det så himla kul att kolla tillbaka på åren, vad man gjorde och så vidare. Nog om det, SNART ÄR DET JUL! Är klar med i princip all julshopping och jag längtar så mycket till julafton. Vi ska fira med släkten på mammas sida och min moster med familj kommer upp från småland så det ska bli extra kul. Idag var jag och mamma på julmarknad och det var väldigt mysigt, men vi hade inte alls rätt kläder på oss för satan vad kallt det var. Hela jag var en istapp alltså, tror jag har blivit lite bortskämd att jag åker bilen överallt så jag inte behöver klä mig varmt och om jag åker buss så står man ute en liten stund, men på en marknad går man ju runt ett bra tag så mössa och täckbyxor hade ju inte varit helt fel.. men vi hade mysigt iallafall! 
 
Lussebullar som jag och mamma (okej mamma gjorde degen när jag jobbade och när jag kom hem så hjälpte jag till att rulla dem) bakade här om dagen, de blev så goda. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress