(null)

(null)

Lite update nu i juletider då, i tisdags var jag ledig och då spenderade jag dagen hos Emilia. Vi pysslade och kollade på filmer, jättemysigt. Vi hade planerat julfilmer men vi hittade inga bra typ haha men men. Idag sov jag för länge för "råkade" börja kolla på the vampire diaries igår. Kollade på den serien för 5 år sen typ men slutade mitt i så vill ge det ett nytt försök, vilket slutade i att jag somnade rätt sent. Åkte iallafall över till faster och kusin där  farbror med familj är och så kollade jag igenom kläder som Jennifer har rensat ut. Var bara där en kortis för sen skulle jag åka och hämta mamma och så åkte vi och lämnade julklappar till barnen jag är barnvakt åt, de blev så glada och det känns så kul. Sedan har jag och mamma lyckats vara ute och handlat i 5 timmar för vi kom hem 10.. fråga inte hur vi lyckades med det alltså. Nu måste jag sova för imorn blir det upp tidigt för att fixa allting. Snart är det julafton! Godnatt fina ni. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress