Jag brukar ju ofta blogga på natten, fråga mig inte varför, men det har bara blivit så och ibland kan jag bli så himla sugen på att blogga. Det har varit påsk och första veckan efter lovet är avklarad. Min påsk var underbar, den spenderades med familjen på morgonen och sen påsklunch hos mormor och morfar. Även fast jag kände att jag fått en del gjort på lovet så hann jag bara gå en dag i skolan innan jag ville ha lov igen. Fick inte direkt en bra start, men de andra dagarna blev bättre. Fick hem min studentklänning här om dagen också, så himla roligt. Det är lite läskigt att beställa kläder från hemsidor för man vet aldrig om det passar, men den satt verkligen perfekt! Nu måste jag bara fixa till min studentmössa som är lite stor.. och på fredag är det mösspåtagning! Fan vad sjukt det är alltså, det är så nära, men ändå så långt borta tills studenten. 
Vad har hänt idag då? jag hade MASSVIS med saker att göra. Tror ni jag gjorde de sakerna? inte direkt. Jag gjorde en beställning från colourpop och satte upp två krokar i garderoben. Stod det på min att-göra-lista? nej. Bra jobbat Linn! Så imorgon måste det verkligen bli en produktiv dag. Är faktiskt ledig på måndag så får lång helg, men då borde jag verkligen använde både söndag och måndag till att göra dessa saker. Prio nummer ett är städning. Städa rummet och garderoben, kanske sätta i en tvätt. För nu när jag har större säng blir det mindre utrymme i rummet = det ser ännu stökigare ut och är knappt framkomligt. Det resulterar i att jag helt enkelt inte kan koncentrera mig på saker utan det är lättare att ligga i sängen och inte bry sig medan högen på golvet växer. Nej, jag måste börja hålla lite mer ordning. Det blev ett långt inlägg haha, men ibland är det skönt att bara skriva en massa. Nu ska jag kolla igenom instagram och sedan försöka sova. Godnatt människor. ♥
 
Från Mallorca förra sommaren. Skulle inte banga på att åka utomlands alltså. Längtar till sol och värme. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress