12 april 2017

Long time no see

2017

Hej hjärtan!
Bloggen har ekat tom ett bra tag här nu. Jag har inte haft någon lust att blogga, men framförallt har det varit för mycket i skolan. Vill bara ta studenten nu för jag orkar inte med alla uppgifter och läxor. Sedan fattar jag typ inga uppgifter så känner mig ganska efter. Har alltid försökt gjort mitt bästa när det kommer till skolan, men när jag knappt fattar något och är skoltrött så orkar jag inte anstränga mig.
Men än så länge är det fortfarande lov, det började tragiskt i fredags som nog alla har hört om så jag behöver inte gå in på det. Den dagen och dagen efter var man lite nedstämd, men sedan började livet igen. På mitt lov har jag hittils varit hos bästis, sovit mycket, kollat filmer och serier. Idag tänkte jag faktiskt ta tag i skolarbetet fast jag inte har någon lust, men det behövs verkligen göras. Snart är det påsk hörrni, herregud vad fort tiden går!
 
 
 
 
norrsken emmis

så vackert foto!

ha en bradag
kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress