14 april 2017

Greasy spoon

2017

Hej finisar!

Igår var jag och åt brunch på Greasy Spoon med mina friendos. Allt var jättebra och det fanns veganska pannkakor som jag kunde äta. De var inte over the moon - goda eftersom de är ju nyttiga och jag gillar ganska mycket socker osv haha, men de funkade iallafall. Jag är bara glad att jag faktiskt kan äta pannkakor ute. Jättemysigt ställe också! Helt klart sugen på att gå till fler brunchställen :) Efter det shoppade jag lite med Emilia, gick förbi platsen och såg alla blommor och det var jättefint. 
Idag är det långfredag och jag har inte direkt något inplanerat mer än att jag tänkte städa mitt rum och beställa studentklänning.
Önskar er en fin dag, puss!
 
 
Hemma Hos Felicia

men åhhh så mkt gott! Och så fin du är! :)

Svar: Åh tack! :)
linnf.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress