9 september 2016

18 år

2016

Igår fyllde jag 18 ÅR! Det känns helt sjukt, nu är jag liksom inte ett litet barn längre utan vuxen.. blev iallafall firad hela dagen igår, först grattad på morgonen och fick en superfin kamera som jag önskat mig, sen firad av mina kompisar och de hade fyllt skåpet med ballonger sötisarna! Efter skolan fikade vi och jag fick jättefina saker och efter det blev jag firad av familjen på Fridays! Jag åt deras supergoda ribs och tog min första drink! Har inte druckit någonting innan 18 nämligen. Sen kom personalen in och sjöng för mig med en dessert, så kul. Tänkte fota alla presenter sen, men blir firad på lördag också så väntar lite med det. Min födelsedag var helt amazing iallafall och jag är så lyckligt lottad som har så fina människor omkring mig! ♥

 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress