24 oktober 2016

Frånvarande

2016

Hej på er ni som är kvar här haha! Jag har velat blogga, men jag har haft så himla fullt upp att jag inte haft någon tid eller ork att lägga på bloggen. Det är sista året i gymnasiet och jag vill satsa även fast vi inte har otroligt mycket i skolan, men jag vill lägga ner min tid på de viktiga sakerna och just nu har det som sagt varit mycket i livet. Nu är klockan fyra på natten och det är skola imorgon (dock börjar jag sent) men jag kan inte sova. Blev magsjuk eller vad det var i onsdags och sen dess har min dygnsrytm blivit kaos.. det är svinjobbigt och speciellt med tanke på att jag ska upp halv fem på onsdagsmorgon. Vill inte berätta nu vad jag ska göra, men jag är nervös och att vara trött då är ingen bra kombination. Vill faktiskt försöka blogga nu, i alla fall lite sporadiskt så ni kommer få veta vad jag ska göra på onsdag och vidare. Nu vill jag bara kunna somna men det är inte det lättaste! Ska försöka sova igen efter jag skrivit klart det här inlägget, men nu vet ni hur det ligger till! :) Godnatt, nu måste jag sova.

 
Bjuder på det här collaget från Justin Bieber konserten som jag saknar enormt♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress