1 november 2016

Höstlov

2016

Hej vänner!

Sist vi hördes skulle jag göra risktvåan och det klarade jag, superkul :) Just nu är jag på Gotland och kom hit i Söndags för att jag tar en slags intensivkurs för körkortet och så bor jag hos farbror med familj så det är mysigt! Så kommer jag tillbringa hela höstlovet och så åker jag tillbaka på fredag. Jag tyckte jag var supersmart som tog med moppen hit (åkte bara fel en gång igår haha), men den är inte så smidig om den inte funkar.. så jag förlorade körtid imorse, men det är sådant som händer! Tror att batteriet är slut, men hittar ingen batteriladdare så får fixa det sen när farbror kan hjälpa mig. Om någon halvtimme ska jag gå till bussen, men ville bara kika in här. PUSS

 
Fina chokladbollsfladdermöss som lillkusinen och hans kompis bakade igår.
 
 
Min nya mysiga tröja som jag älskar så mycket!
Emma Oscarsson

Du är så fin Linn! :)
ps.Jag har börjat blogga nu igen (efter ett års uppehåll)! ;)

Svar: Åh, tack detsamma :)Vad roligt! :)
Linnf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress