30 mars 2016

NY HEADER

2016

Hej på er!
 
Ja, ÄNTLIGEN har jag fixat en ny header och det känns så skönt! Nu vill jag leverera bra inlägg med bra bilder. Det har varit påsk och jag fick ett stort påskägg med godis och ett paket i (bl.a. tröjan jag har på bilden) samt en stor chokladhare, mamma och pappa är så gulliga. ♥ Vid lunch kom släkten och vi firade påsk, men även Kim och farmor eftersom de hade fyllt år så blev dubbelt upp. Det var mysigt och på kvällen spelade vi Uno. I söndags gjorde vi inte så mycket och igår invigde vi årets första uteservering. Det är ju trots allt tidig vår så vi fick sitta med filtar, men ute ska man ju sitta, riktiga vikingar.. ;) Solen sken iallafall och jag åt så god mat så det var värt det. Idag har jag faktiskt varit på sånglektion med Emilia, vi båda älskar att sjunga, men vill utveckla våra röster och det är ju roligare att gå tillsammans. Vår sångpedagog är jättesnäll och trevlig och det ska bli kul att se hur det går. Här är lite bilder från de senaste dagarna. PUSS
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress