8 juni 2016

SOMMARLOV

2016

Jag har äntligen sommarlov! Varit trött på skolan ett tag och kämpat in i det sista, men nu är det klart! Hade min sista komplettering (för att höja mitt betyg ännu högre) igår vilket jag klarade så nu kan jag stolt säga att kag har ett B i naturkunskap! Känns helt sjukt för jag har aldrig gillat no och aldrig varit bra i det. Efter skolan hade jag och Elsa picknick och firade så det var mysigt. Nu ser jag framemot en lång och härlig sommar och jag vill verkligen hitta på massa roligt! Tänker inte ha det som förra sommaren att jag nästan bara satt hemma och vädret var skit. Ska även utomlands i år så det ska bli najs. 

Ska försöka blogga så mycket jag kan, för har saknat bloggen, men nu när jag är helt ledig ska jag börja uppdatera igen! :) Puss&kram 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress