Jag är TVÄR förkyld, gått på teorilektioner 10 timmar och imorgon sticker vi till Mallorca, love life. Det var ett helvete att ta sig igenom teorilektionerna när jag satt och var snuvig, men nu är det gjort. Sjukt segt att vara förkyld när jag ska åka utomlands alltså, förkylningen kommer verkligen så olägligt. Men men, vad ska man göra.. längtar väldigt mycket till Mallis, vi var ju där för två år sedan i Alcudia, men nu ska vi till huvudstaden. Nu måste jag förbereda det sista och försöka sova för vi sticker till flygplatsen klockan 4 imorgon bitti. Där borta kanske det blir något mobilinlägg om jag har wifi, men annars ska jag ta många bilder med kameran och den här gången ska de inte få försvinna! Förra gången "försvann" nämligen en hel sommars bilder eller de blev krypterade eller vad man säger, sjuk surt. Enligt min farbror så går det dock att rädda dem, så vi får väl se.. hoppas det för vore så kul att få tillbaka dem. Ska fixa ett till minneskort där nere och föra över bilder till datan ofta. NU MÅSTE JAG VERKLIGEN GÅ! HAHA, HEJDÅ SVERIGE!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress