12 januari 2016

Contouring

2016

 
Hej människor♥
Igår var jag som sagt ledig och jag gjorde inte mycket mer än skolarbete iallafall. Idag var min sista lediga tisdag för vi är inte lediga någon dag i nya schemat, svider litegrann men hela grundskolan och ettan har jag ju inte varit ledig någon dag så jag vänjer mig väl vid att gå alla dagar i skolan. Vårt schema går inte och klaga på direkt förutom det, lite segt att vi har två korta lektioner utspridda på två dagar, men men. Idag mötte jag först upp Emilia och så skulle vi åka skridskor i ett istält istället för utomhus och det finns ju inte så många allmänna tider så utan klubba var mellan 9-12 och sen var det med klubba och då gick vi såklart tid.. big mistake! Vi hann åka 5 minuter sen kom det hockeykillar och vi kände inte direkt för att få någon puck på oss och sen lät det så jäkla mycket när de sköt mot sargen så vi gick därifrån. Nu har vi lärt oss något iallafall, åk alltid på tiderna som är utan klubba haha. Så vi gick till forum och kollade lite i butiker osv. För någon månad sen i Glossybox fick jag en 15 min contouring kurs så jag tänkte, varför inte ta den då? Stackars Emilia gick runt själv så kanske inte var den smartaste tiden att ta kursen då, men kul var det. Har ju kollat på mycket videos och så, men det var roligt att någon visade på mig. Det var dock väldigt hård contouring och jag hade ingen mascara på eller med mig, så var tvungen att köpa en billig på H&M haha.. 
 
Nu måste jag börja göra i ordning mig för att sova, godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress