2 januari 2016

2016

2016

 
Nu har vi gått in i 2016 hörni! 2015 var ett bra år, men jag satsar på att göra det här året ännu bättre. Nyårslöften har jag inga, men jag vill blogga mer samt börja träna regelbundet (det har man ju inte hört förut..) för att min kropp ska må bättre. Nu är jag hur svag som helst, har ingen kondis alls och har en väldigt dålig hållning. Så för min egen och min kropps skull behöver jag verkligen träna. Det var det iallafall, så taggad på ett nytt år! 
 
Idag snöar det för fullt ute, supermysigt. Var och tog lite bilder förut, nästa steg är att fixa ny header för det har jag snackat om så länge, kan ju inte ha kvar min nuvarande för den är ju bara tillfällig. Annars så hade jag bara tänkt ta det lugnt idag, kanske tvätta&städa om jag orkar.. kan vara ganska skönt att fixa allt sånt innan skolan börjar. Men det får vi se, god fortsättning på er!
Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Fina bilder: )

Svar: Tack :)
Linnf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress