7 december 2016

DET ÄR DECEMBER

2016

Hej finisar!
 
Nu var det ett tag sen jag kikade in här igen, haha jag och bloggandet verkar inte gå så bra ihop.. ;) MEN HÖRNI det har gått och blivit min favoritmånad, DECEMBER! Det är den 6:e idag (fast nu har dagen gått över till 7:e..), så fort decembermånad har kommit ska den alltid gå så fort.. suck. Men man får försöka njuta av varje dag! I år tänkte jag försöka handla julklappar i tid, brukar alltid göra det i sista minuten haha.. stress stress stress. Hade en uppsats i historia som jag bytte till en lite enklare uppgift vilket jag är så himla glad för. Var skitstressad över den, men nu är jag lugn igen. Det som stressar mig nu är gymnasiearbetet och körkortet. När det gäller körkortet får jag bara köra så mycket det går samt läsa teori och göra alla tester, men i mitt gymnasiearbete ska jag fota massor av personer så måste stämma träff med alla och arbetet ska in i mars. Hoppas verkligen jag får till det.. 
 
Det är det som händer just nu och som vanligt känner jag för att dela med mig av mina tankar på natten haha. Nej nu borde jag faktiskt sova, har en ny bäddmadrass så ser framemot att få sova på den faktiskt. Godnatt♥
 
 
Favorit i repris
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress