17 augusti 2016

Skolstart

2016

HEJ PÅ ER!
 
Det var sjukt längesen jag bloggade och det förklaras enkelt med ordet LAT. Ibland känner jag att åh det är kul att blogga och nu ska jag satsa på det medans ibland så ba nope, orkar inte, för lat. Så kollar jag på andra bloggar och får inspiration och känner att jag vill börja igen. Berg och dalbana helt enkelt. Jag har iallafall haft en underbar sommar och semestern i Mallorca var intressant, men väldigt mysig. Bilder därifrån kommer när jag orkar ta tag och redigera dem. Imorn är det tillbaka till skolan, SISTA ÅRET. Känns helt sjukt att man nu kommer vara en trea och ska gå sista året. Inte speciellt sugen på att gå tillbaka, men så är det. På kvällen ska jag dock på en förhandvisning med bästis så det ser jag framemot. Sedan har jag ett möte på torsdag som jag är nervös inför, men hoppas att det går bra. Nu borde jag sova för att orka upp imorgon. PUSS 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress