23 november 2015

Helgen

2015

 
Jag har varit borta hela helgen så inte funnits någon tid att blogga, men jag har haft det så mysigt. I fredags efter skolan åkte jag hem till Emilia med henne och Emma och vi spelade spel, har laddat ner appen heads up och den är så rolig så spelar den med alla just nu haha. Sen kollade vi på tv och myste med hennes söta hund.
 
På lördagen åkte jag till bästis och jag har saknat henne så himla mycket. Jobbigt att vi inte kan träffas så ofta utan det blir en gång i månaden om vi har tur och då saknar vi ihjäl varandra haha. Alltid lika mysigt att vara med henne och jag fick en apa som försenad födelsedagspresent och jag älskar den! Jag sov hos henne och idag har jag fotat fåglar med pappa och hans kompis (hon som jag fått låna canon 7d av och det blir nog min julklapp..!) så det var kul, får kolla igenom bilderna imorgon och se om jag hittar någon som blev bra haha. Tog ju runt 1000 bilder eller nåt, men fåglar rör sig ju så snabbt så man kanske hittar fem eller tio bra.
 
Det var iallafall perfekt att göra det för har i skoluppgift att fota två genres och jag har valt naturfoto som en av dem så det passade superbra. Ska bara se till att fota porträtt också, har eget arbete hemma imorgon vilket är så skönt när jag flängt runt hela helgen, så blir bildbearbetning och sen kanske jag går ut och fotar lite mer. Nu blir det här inlägget för långt så ska avsluta det, godnatt på er♡
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress