28 februari 2015

Förkyld


I torsdagskväll och natt åkte jag på en riktig förkylning så jag har legat helt däckad hela dagen igår. Så typiskt att bli sjuk nu på slutet av lovet då man ska njuta av de sista dagarna. Jag uppdaterar när jag har nåt roligare för mig än näsdukar, nässpray och hostmedicin..
linn

krya på dig!

Svar: Tack!
Linnf

Filippa

Jag är också sjuk :( Har feber och hostar sjukt mkt. Håller verkligen med dig. Inte alls kul att bli sjuk i slutet av lovet. Blev sjuk igår kväll 😷 Krya på dig ❤️

Svar: Usch, ja nej det är det verkligen inte.. tack detsamma!
Linnf

Inez

Fick lov i fredags och blev såklart också dunderförkyld då. Har försökt ignorera förkylningen och fortsätta i mitt vanliga tempo men det går verkligen inte :/

Synd att man ska bli sjuk just när det är lov...Krya på dig<3

Svar: Åh dessa förkylningar är inte roliga.. tack och detsamma!
Linnf

Jessica Högberg

Krya!

Svar: Tack! :)
Linnf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress