2 december 2015

Pluggonsdag

2015

 
(Det berömda doftljuset som jag letade efter i tre affärer för att det var slutsålt överallt, köpte två på en gång..)
 
Idag har det varit en seg dag och har inte mått hundra, men till slut tog den slut. Idag är det plugg som gäller, det är inte smart att börja plugga inför ett prov några dagar innan jag vet, men på något sätt koncentrerar jag mig mer då för jag vet att information måste in i hjärna och att det är nu det gäller. Så ja, här sitter jag nu två dagar innan provet och kämpar. Vi har inte så mycket prov vilket är skönt, men jobbigt för att man glömmer bort sin pluggtaktik så det är faktiskt lite negativt. Alla prov kommer liksom i slutet av terminen.. aja nu måste jag sätta fart och plugga, ciao!
Emma -merakibeauty.se

åh så mysigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress