Helg - typ skönaste som finns efter en jobbig skolvecka! Nu har den här veckan inte varit så jobbig men ändå.
Schema appen - Den här appen finns för iphone och heter "schema", man kan välja bland många skolor så du hittar säkert din egna skola och sen väljer man klass, vips så har du ditt schema uppe! Supersmart och enkelt!
Snart fyller jag år! - Det är en stor fet hiss, längtar! Då får jag åka moppe och ha byxor på mig. ;)
 
http://minbebis.com/blogg/flerbarnsmamma/files/2011/11/fredagsmys_107875285.jpg
 
 
Kallt på morgonen - Det är svinkallt fram till nio/halv tio nu på morgonen, det suger :(
Skola är ett ishotell - Haha ja det känns som det iallafall! Fryser alltid i skolan så måste ha tjocka tröjor på mig.
Svettiga bussresor - Ibland kan det vara väldigt varmt och svettigt, speciellt på dagen och det gillas inte!
Sommarlovet är slut - Det här klagar man väl alltid på men ja jag skulle nog vilja ha sommarlov nån vecka till.
 
http://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1240680/images/2010/kallt_119391373_121345555.jpg
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress