Så sjukt snyggt med navelpiercing! Har länge velat ha en men alltid trott att jag inte skulle få för mina föräldrar. Min kompis gjorde en i förra veckan och då pratade jag med mamma och pappa och de sa att det var helt okej! Blev så sjukt glad, så nu har det blivit möjligt.   :) Dock så har den en läketid mellan 3-12 månader och då kan man ju inte bada och sola normalt så ska nog göra en till hösten isånafall. Vill ha en med diamanter och det kostar runt 1000-lappen så ska önska mig bidrag i födelsedagspresent. Vad tycker ni om navelpiercing? ♥
Anonym

Jag älskar min navelpiercing! Det tog mig till tvåan på gymnasiet innan jag fick tillåtelse av mina förldrar haha ;) Det är jättefint tycker jag och är absolut värt det om du vill göra en! Det är bara dom första veckorna du inte ska bada eller sola med din piercing. Om du håller den infektionsfri så borde det inte ta så lång tid! Ett tips är att inte övertvätta den, det är lätt hänt att man tvättar för mycket vilket saktar ned läkningsprocessen.

kram på dig söta tjej!

Svar: Aha, okej ;) Tror ändå jag väntar med att göra det till hösten, men skönt att veta att det inte tar så jättelång tid! :) Tack för tipset! Kram!
linnf.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress