12 oktober 2017

Ledig ❤

2017

Hej hjärtan ♥
Det var ett tag sen jag kikade in här. I slutet av september åkte jag med hela familjen på mammas sida till Spanien och hade det underbart i en hel vecka, dit längtar man verkligen tillbaka nu när kalla hösten har kommit. Jag var ledig i två dagar efter att vi kommit hem och sedan har jag jobbat en hel vecka i sträck. Jag tycker inte om mitt jobb så jag ska försöka söka nya, men det jag gillar är att kollegorna är så snälla och trevliga. Nu ska jag inte jobba på biltema förrän på måndag så det är väldigt skönt och idag fick jag sova ut. Planerna för idag är att snart gå och äta lite flingor haha vet inte varför men blev bara sugen på det och sedan ta tag i rum, garderob och tvätt. Har köpt en ny byrå som jag älskar men har mest bara lagt in allt där så vill fixa i ordning och göra det fint i den. Lite senare är jag väldigt sugen på att åka hem till bästis för saknar henne så, men vi får se hur det blir. Känner verkligen ett sjukt behov av att skaffa en bil alltså, måste bara få ihop lite mer pengar först. Fatta vad najs att ta bilen till jobbet så man slipper stå och frysa och vänta på bussar som bara går ibland och åka till kompisar när jag vill och sova över om jag vill och inte behöva tänka på att bilen måste hem för att brorsan måste ha den på morgonen. Jag siktar på att ha en bil senast januari/februari sedan får vi se om det kommer bli så i slutet. Vore väldigt skönt om jag kunde få ett jobb där jag jobbar mer och inte spyr på mitt jobb för mitt jobb på biltema är inget jag vill ha mer timmar på. 
Nej, nu ska jag faktiskt gå upp ur sängen och göra lite frukost så att jag kan starta min dag! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress