6 maj 2016

What has happened

2016


Det här har alltså hänt sen sist jag bloggade; bröllop, fika, glassmys, varmt väder, utefrukost, firat Emilia. 

Jag har varit så upptagen och inte lyft kameran på så länge.. jag vet inte varför men den ger mig typ panik och speciellt när jag tagit bilder som jag inte redigerat så minneskortet bara fylls på. Men men, jag måste ta tag i bilderna nångång och så länge får jag bara redigera de allra nyaste eller mobilbilder.

Nog om det, VILKEN VÄRME VI FÅTT! Det är helt sjukt, för en vecka sen var det så kallt och nu är det plötsligt sommar? Enligt mig så har det gått för fort, vi har bara haft kall vår och jag behöver övergången till varm vår och sen sommar. Blir lite förvirrad nu när det gått så snabbt, men älskar såklart att det är varmt. Idag (eller igår skriver ju det här på natten) kom jag hem från Elsa där jag varit med henne, Emma och Emilia för att hon fyllde 18 i lördags så vi firade henne. Vi hade det supermysigt och nu ska jag njuta av helgen som är kvar. Jag vill verkligen blogga mer och det ska jag försöka med. Puss&kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress