11 maj 2016

Onsdag

2016


Hej finisar❤️ 

Mitt "minilov" var superbra och jag umgicks mest med familjen och så för pappa ska jobba borta i en månad så ville spendera tid med honom innan han åkte. Igår gjorde jag bokstavligen ingenting i skolan, på engelskan var det vikarie som sa att vi skulle göra helt fel saker och på svenskan skulle vi läsa bok och vi fick göra det vart vi ville så vi gick till forum istället. De har fått in nyx på H&M och jag är så excited! Fast jag knappt har några pengar så köpte jag ett läppstift.. hehe men nyx har ju inte funnits på så många ställen och när de väl kom in på freaking H&M kände jag att jag bara behövde köpa något! Sen är jag så sugen på att köpa massvis med saker.. så jobbigt att inte ha pengar måste skaffa ett jobb alltså. 

Idag när jag kom hem har jag bara chillat, borde göra plugg, men vem orkar? Hehe men måste nog ta tag i det för snart är det sommarlov så gäller att kämpa sista veckorna. Puss! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress